2009年12月21日 星期一

Sharon & Ray

12月時間對我來講彷彿過得很漫長,前天的工作很像是一星期前發生,我相信會有力量支持我渡過這些日子.
Sharon & Ray的wedding照片,雖然在facebook上已經post過.但我仍然想在我的blog同大家分享.


我還記得Sharon抱著她媽媽時,眼裡是帶著淚珠


很喜歡Sharon的親切笑容


Sharon偷偷看玫瑰堂外出的來賓

Sharon這個眼神,可想像得到她面前的人很幸福呢!

Sharon & Ray臨行禮前,難免心情有些緊張

從分隔婚禮禮堂和等待進場的紗窗拍出去,很特別




在這個位置拍攝,他們的婚禮很像在大型舞台舉行似的







日落陪伴身邊所愛的人,多浪漫...

1 則留言:

wedding photos 提到...

Hi Lawrence,

This is Sharon.

Time fly, almost one month after married but still feeling it's yesterday :)

Tell you a secret, our rundown haven't include any time for photoshoots at all, hahaha, we have lost our mind :P that's why we were a bit delay, sorry.

Thanks you sooooooo much for all your great effort and your great crew, you guys are awesome.

We love all photos and luckily beautiful sunset accompany us at the end, what a perfect wedding!!